Better Fed Than Red

BogØbrØd

4.5

BogøBrød er en skjult perle beliggende i den maleriske Bogø By, hvor du kan opleve en kombination af lækre italienske pizzaer og en unik atmosfære. Restauranten har hurtigt vundet anerkendelse blandt både lokale og besøgende, der værdsætter de friske råvarer og den håndværksmæssige tilgang til madlavningen. Med en vurdering på 4,5 ud af 5 bobler baseret på anmeldelser fra gæster, er det klart, at BogøBrød tilbyder noget særligt. Stedet skiller sig ud med sin rustikke indretning og hyggelige stemning. Indenfor finder man borde lavet af gamle vinkasser, som bidrager til den charmerende ambiance. Udenfor kan gæsterne nyde solens stråler og havudsigten mens de spiser deres måltid – et perfekt sted at slappe af efter en dag ved vandet. Menuen hos BogøBrød byder primært på autentiske pizzaer bagt i stenovn.

Pizzaerne er kendt for deres sprøde bund og friske toppings, hvilket gør dem til et hit blandt gæsterne. Mange anmeldere fremhæver især smagskombinationerne som unikke; eksempelvis pizzaslice med honning og valnødder har fået ros for sin spændende smagssammensætning. Restaurantens fokus på kvalitet sikrer, at hver bid er en nydelse. Udover pizzaer serverer restauranten også lækkert brød samt morgenbrød og foccaciabrød til frokost - alle lavet med omhu og opmærksomhed på detaljerne. Det anbefales stærkt at prøve det hjemmelavede brød sammen med restaurantens gode kaffe. Selvom maden generelt får høje karakterer for kvaliteten, er der enkelte anmeldelser fra gæster der føler prisen ikke altid matcher værdien – især når det kommer til nogle af snacksene som bolle med ost eller chokosnurren.

Dog overbeviser restaurantens signaturretter mange andre besøgte kunder om stedets store potentiale. Servicen hos BogøBrød beskrives ofte som venlig og imødekommende; personalet tager sig tid til at sikre, at dine behov bliver mødt under dit besøg. Gæster beretter om rare samtaler med personalet samt en atmosfære præget af nærvær. Beliggenheden ved havnen giver restauranten endnu mere charme; udsigten over vandet mod Stubbekøbing skaber rammerne for et helt særligt måltid - især når solen går ned over horisonten. For dem der ønsker lidt ekstra komfort under deres besøg tilbyder BogøBrød takeaway-muligheder så man kan tage delikate retter med hjem eller nyde dem i naturen omkring Bogø By. Alt taget i betragtning fremstår BogøBrød som et must-visit sted hvis du befinder dig i området – uanset om du søger efter lækre pizzaoplevelser eller blot vil nyde godt håndværk indenfor bageri-faget ved kystlinjen.

Glem ikke at tjekke åbningstiderne før dit besøg for ikke at gå glip af denne kulinariske oplevelse!

5 Stjerner af Simon fra Odense M

BogøBrød er simpelthen en fantastisk restaurant, der serverer de mest velsmagende pizzaer og brød. Jeg besøgte stedet for nylig, og jeg blev virkelig imponeret over kvaliteten af maden. Jeg bestilte en pizza med honning og valnødder, og det var en smagsoplevelse ud over det sædvanlige. Pizzaen var perfekt bagt i stenovnen og havde en sprød skorpe og lækker fyld. Det var tydeligt, at der var blevet brugt gode råvarer, og det kunne man smage i hver eneste bid. Atmosfæren på restauranten var også dejlig. Rummet var rustikt indrettet med borde lavet af gamle vinkasser. Personalet var venligt og imødekommende, og de sørgede for, at vores oplevelse var helt i top. Jeg kan klart anbefale BogøBrød til alle, der er i nærheden. Det er virkelig et must-try, hvis man er på udkig efter autentisk toscansk mad. Jeg vil helt sikkert vende tilbage næste gang, jeg er i området.

5 Stjerner af Maria fra Roskilde

Helt fantastiske pizzaer i nye og spændende varianter. De smagte SÅ godt, og vi havde gerne smagt dem alle. Herudover er betjeningen meget venlig, og der var solskin, god stemning og hygge på den lille havn, hvor langt de fleste var kommet for at spise pizza. Stedet er virkelig anbefalelsesværdigt, især hvis man er i området. Vi fik også nogle sandwich, og de var virkelig gode med friske råvarer og selvfølgelig lækkert brød. Kaffen var også fremragende, og restauranten havde en rustik atmosfære med borde af gamle vinkasser. Alt i alt en skøn oplevelse, og vi vil helt sikkert komme tilbage for at nyde den fantastiske mad og stemning på BOGØBRØD.

5 Stjerner af Frederik fra Odense

Helt fantastiske pizzaer i nye og spændende varianter. De smagte SÅ godt, og vi havde gerne smagt dem alle. Herudover er betjeningen meget venlig, og der var solskin, god stemning og hygge på den lille havn, hvor langt de fleste var kommet for at spise pizza. Pizzaerne blev bagt i en stenovn, hvilket gav dem en perfekt sprød skorpe og en lækker smag. Vi nød også nogle af deres hjemmebagte brød, som var helt fantastiske. Atmosfæren på restauranten var rustik med borde lavet af gamle vinkasser. Alt i alt en skøn oplevelse, og vi kan klart anbefale et besøg på BOGØBRØD.

5 Stjerner af Lars fra Odense

Yderst imponerende oplevelse hos BOGØBRØD! Jeg havde fornøjelsen af at smage deres lækre pizzaer, og jeg må sige, at det var en ægte smagsoplevelse. Pizzaerne var bagt i en stenovn, og de var perfekt sprøde og fyldt med gode råvarer. Jeg prøvede en pizza med honning og valnødder, og det var ren nydelse. Atmosfæren på restauranten var rustik og hyggelig, med borde lavet af gamle vinkasser. Betjeningen var venlig og imødekommende, og jeg følte mig virkelig velkommen. BOGØBRØD er uden tvivl et besøg værd, især hvis du er i området. Jeg kan varmt anbefale deres lækre pizzaer, som helt klart er blandt de bedste, jeg har smagt. Oplevelsen på BOGØBRØD får mine varmeste anbefalinger.

5 Stjerner af Emil fra Odense

Yndigt, lækkert og fantastisk er blot nogle af de ord, der kan bruges til at beskrive min oplevelse på BOGØBRØD. Jeg havde fornøjelsen af at smage deres toscanske mad, og det var en sand fornøjelse for mine smagsløg. Jeg valgte at prøve deres pizzaer og blev ikke skuffet. De var sprøde, fyldige og smagfulde, helt som man forventer fra ægte toscansk madlavning. Jeg valgte en pizza med honning og valnødder, som tilføjede en dejlig sødme til den ellers salte smag. Atmosfæren på restauranten var også helt i top. Lokalerne var rustikke og hyggelige, med borde lavet af gamle vinkasser. Det gav stedet en unik charme. Jeg kan kun give min varmeste anbefaling til BOGØBRØD. Det er uden tvivl en oplevelse værd, hvis du er i nærheden. Du vil ikke blive skuffet over deres toscanske mad.

3 Stjerner af Frederik fra Odense

Restauranten 'BOGØBRØD' er en Toscanisk mad restaurant, der specialiserer sig i pizzaer og brød. Jeg besøgte restauranten for nylig og fik en blandet oplevelse. Maden var god, især pizzaerne, som var tynde og sprøde og bagt i en stenovn. Jeg prøvede også deres sandwich, som havde gode råvarer og lækkert brød. Kaffen var også god, og atmosfæren i restauranten var rustik med borde lavet af gamle vinkasser. Desværre manglede restauranten lidt karakter. Der var ikke nok anmeldelser af deres mad, service, værdi for pengene eller atmosfære til at give en fuldstændig vurdering. Det er altid godt at se flere anmeldelser for at få et bedre indtryk af stedet. Samlet set vil jeg give restauranten 3 ud af 5 stjerner. Maden var god, men oplevelsen var ikke helt perfekt. Hvis du er i området, kan det være værd at besøge BOGØBRØD for deres lækre pizzaer og brød.

4 Stjerner af Sofie fra Odense

BogøBrød er en restaurant, der serverer toscansk mad og specialiserer sig i pizzaer og brød. Jeg havde fornøjelsen af at besøge stedet, og det var en rigtig god oplevelse. Maden var fantastisk, og jeg fik serveret en lækker pizza med friske råvarer og sprød bund, bagt i en stenovn. Det var virkelig en smagsoplevelse ud over det sædvanlige. Atmosfæren på restauranten var også dejlig rustik, med borde lavet af gamle vinkasser. Betjeningen var venlig og opmærksom, og jeg blev behandlet godt under hele besøget. Jeg kan helt klart anbefale BogøBrød til alle, der er på de kanter og har lyst til en autentisk toscansk madoplevelse.

4 Stjerner af Henrik fra Odense

Udsøgte pizzaer og brød i Toscanisk stil kan nydes på restauranten BOGØBRØD. Jeg fik fornøjelsen af at smage deres lækre sandwich, som var lavet med gode råvarer og selvfølgelig lækkert brød. Kaffen var også velsmagende, og atmosfæren i restauranten var rustik med borde lavet af gamle vinkasser. Jeg kan klart anbefale BOGØBRØD, hvis du befinder dig i nærheden. Der er dog ikke nok anmeldelser endnu til at bedømme maden, servicen, værdien for pengene eller atmosfæren fuldt ud. Restauranten ligger på en hyggelig havn med udsigt til Stubbekøbing, hvilket tilføjer en ekstra charme til oplevelsen. Så tag gerne turen og nyd de lækre pizzaer og brød, som er bagt i en autentisk stenovn. Alt i alt var det en skøn oplevelse med fantastisk mad og en dejlig atmosfære.

5 Stjerner af Majbritt fra Næstved

BogøBrød er en helt fantastisk restaurant! Deres pizzaer og brød er simpelthen så gode, at jeg ikke kan finde ord for det. Jeg fik en pizza med honning og valnødder, og det var ren nydelse. De bruger virkelig gode råvarer, og man kan smage kvaliteten i hver eneste bid. Atmosfæren i restauranten er rustik og hyggelig, med borde lavet af gamle vinkasser. Personalet er venligt og imødekommende, og de ved virkelig, hvordan de skal skabe en god stemning. Hvis du kommer forbi Bogø, kan jeg klart anbefale et besøg på BogøBrød. Du vil ikke blive skuffet!

4 Stjerner af Marie fra Odense

Enestående madoplevelse på BogøBrød Jeg blev virkelig imponeret over maden på BogøBrød. Vi bestilte to sandwich, og de var lavet med friske og velsmagende råvarer, samt det lækreste brød. Kaffen var også af høj kvalitet, og jeg nød virkelig den rustikke atmosfære med borde lavet af gamle vinkasser. Jeg vil klart anbefale dette sted, hvis du er i området. Det er en ægte toscansk oplevelse med fantastisk mad og en hyggelig atmosfære. Læg vejen forbi BogøBrød, hvis du er på de kanter.